16 Ağustos 2012 Perşembe

Acemi Üşengeç 3 - Qırıldı :(


Aypod 4
Doğum günümden bir kaç gün önce aldırdığım alet. Kıyamıyordum. Ama aradan 1 ay geçmesi üzerine umursamadım fazla. Şimdi görünüşüne alışmış olsam da görenler hakaret ediyor bana :(

Evet artık içim rahat. Çünkü çok güzel kırmayı başardım. Şu anda ekranın %30'u kırık durumda.



                       Siz siz olun sakın üstüne oturmayın, bacağınızın altına sokmayın.. Yapmayın :(


                                                 Buda arkasının aldığı son durum. Çok üzücü. :(


Yinede seviyorum. Dokunmatiği çok çok iyi ve Ayfon4 ile neredeyse aynı. Ucuz telefon + Aypod kombosu çok mantıklı ayfon almak yerine..

1 yorum:

  1. uf, yazık olmuş yahu =/
    bir de yorumlardaki kelime doğrulatmayı kapatırsan, yorum yapmak daha kolay olur ;)

    YanıtlaSil

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver