10 Ağustos 2012 Cuma

Son kez vol 1.( Adını verdim işte daha ne yapayım ? )




 Bunu okuyabilseydin yinede birşeyler değişmezdi.. Ben sana hiç güvenmedim, sözlerine inanmadım. Ama mutluyduk be Hüseyin..En azından ben. Şimdi düşününce sana çektirdiklerim bana yapılsaydı hemen vazgeçerdim. Aşk'ı kaybetmiş ve ona inanmayan bir adam için bir "ÇABA"ydm ben.. 

Eğer bunları bana söyleseydin, eskisi gibi davranmazdım sana. Sonuçta çocuk sayılırdım. O kadar çok hata yaptım ki.. Ve hala yüzsüzce seni sevdiğimi söylüyorum millete. Hatta seni aramadığım ve .... günlerde.. Seni en çok bu aylarda hatırlıyorum. Çünkü son iki yıl boyunca içimi ısıtan tek şey sendin. Kafamı senle bozmuş durumdayım. 

Biz birbirimize hiç dokunmadık ama yinede senin karşında söylemek istediklerimi unutuyorum. Benim iyi yazmamın tek sebeni mazaretim olan yalanlarım değil sadece sensizliğimdi. Özür dilerim. Artık hiçbişey iyi olmayacak. Ne kalbim ne de akıl sağlığım. Kalbim saniyede 120 kere atarken hala silemiyorum seni. O an aklımda ölüm olması gerekirken neden Aşk ? 


 Tamam. Senin asla gelmeyecek oluşun özletiyor işte. Yine saçmaladım. Nasılsa senin umrunda değil. Yaşanması gereken çok şey var. Vardı. Aslında senin hiç umrunda değil. Yinede bir başkasını sevdiğim için  bana kızacaksın biliyorum. Ne kadar kopmuş olsakta hep benim  ol sasuke..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver