10 Ağustos 2012 Cuma

Son kez vol 2. (Anlamını Sorma Bana..)



Sana bişeyler anlatıcam ama sakın anlamını sorma. Bu son demiştim kendime ama sen bunu okumamışsın say lütfen. Gerçi zaten okumuyorsun ama ben kendimi avutuyorum sonuçta. Sana bu sefer adınla seslenmeyeceğim. Sasuke diyeceğim. Belki anıların canlanırda bi daha seversin beni. Sana yine aynı şeyleri anlatmayacağım. Dedim ya anlamını sorma diye. Çok özledim seni ben. Hepsi bu. Bana yalandan seni seviyorum desen bile inanacağım. Hemde hiç kavga çıkartmadan. Geride bıraktım her şeyi derken aklımda kalıyorsun işte. Belki bana aşık değilsin belki ben kötü şeyler yapmış olabilirim ama yine sana dönüyorum ben hemde her seferinde. Küçük şeylerde bile seni arıyorum. Artık aramayacağını bildiğim için telefon kullanmıyorum biliyor musun ? Bilmiyorsun tabi..


 Seni yazarken ne diyeceğimi bile unuttum bak. Biz ayrılığı 2 kez atlattık sasuke. Ama ben nasılsa beni istemediğini kabullenemiyorum. Diyorum ki kendi kendime onun için  canına kıysan bile haberi olmayacak. Acındırmaya gerek yok. Bunları başkası okuyacak ama hiçbir anlamı yok onlar için çünkü  sana adandı bu yazı hatta ben ve bedenim. Bizim için başka yol yoktu.. Ya benim elimi tutmaya devam edicektin yada arkadaşım olacaktın.. Ama şimdi nasıl bir haldeyiz görmüyor musun.. İçerken bile seni düşünüp ağlıyorum, senin boşluğunu başkalarıyla doldurmaya çalışıyorum. Belki bunun bencil olmamla alakası var.. İnan bana kendimi değiştirmeye çalıştım. Babasızlık nedir bilirim ben. Sana dokunan her erkeğe aşık olursun. Şimdi salak bi iddada bulunmaya çalışmıyorum benim babam yok diye.. Annem yani seninde tanıdığın varlık beni büyütüp aslan gibi ayakta durmuş, bende sana aşık olmuşum işte..  Bak yine saçmaladım.. Beni bu saçmalıklarımla, şebekliğimle sevmiştin sen..
  

Hani diyordun ya ben sana aşığım diye.. İnan senden sonra gelenleri hiç sevemedim. Aramızda benim bildiğim bir gerçek vardı. Onlar sadece bedenimle ilgileniyordu ve senin sıcaklığın kimsede yoktu. Biliyordum. Bir anlığına olsada bana aşıktın, gerçekten seviyordun. Hayatımda karşılık aldığım tek aşk sen şimdi gittin başkalarını tamamlıyorsun. Beni hiç hatırlıyor musun sasuke ??


 Telefonda sana bağırışlarımı, bana gitar çalışını.. Hatta sana benim için şunu yap dediğimde yapışını.. Biliyorum seninle hiç dokunmadık birbirimize ama içimde bu ilişki gerçekti.. Ben unutmuyorum.. Senin için uykusuz kaldığım, ağladığım ve kıskandığım geceleri.. Bu ilişki gerçekti. Eminim ben buna. Sana kıtalar arası aşık olmak bile bi mucizeydi.. Şimdi yıllar önce dinlediğim şarkıları dinliyorum senin için. Her söz sanki bize yazılmış ve içindeki melodiler bize ihtap ediyor. Neyse senin için çabaladığım kadar çabalayacağım.  

Seni seviyorum sasuke..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver