16 Ağustos 2012 Perşembe

Bardaklaşma Etkinliği Live 1

Evvet.. Çok olmadı ama baya önce bardaklaşma etkinliğine katılmıştım. Ve Necla Şölen ile eşleşmiştim. Kendisi çok iyi kalpli bir insan. Kendisi hayallerimi gerçekleştirmemde beni destekleyen ilk insanlardan biri oldu.



Neyse şimdi hediyelerime geçmek istiyorum..




Kargomda bardağım ve bir de çok güzel bir not defteri vardı. Çok sevindim. Böyle güzel bir not defterine en büyük projemi yani "AYDINLIK"ğı yazmak çok heyecan verici..


Bardağımı çok çok beğendim. Ve yıldız şeklinde küpelerimi de tabi :)

Ama beni en çok sevindiren notum oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorum düşünceliği için.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver