10 Ağustos 2012 Cuma

Anestezi Geçtikten sonra Nr. 1


Ne zamandır dokunmuyordum kağda.En son bir kadeh şarap içmiştim , ağlıyordum.İçimde biriktiriyordum herşeyi .Ve yalan söyleyip kandırıyordum kendimi. Buralara ilk gelişimde anlamadığım bir dilde fısıltılar duyuyordum sadece. Geri dönmek için geçti. Hemde çok geç. Dediğim gibi yazmıyorum kaç zamandır. Yanımdaki insanlar benim iki cümleyi bir araya getirebileceğine inanmadılar. Öylesine yaşanmış anılardan sonra ben büyüdüm ve vazgeçmeyi öğrendim.Tam iki dakika geçmiştiki birinin  kalbini kırmamın üstünden , ben pişman olmadım.

Bugün kalbimin en derininden aldım cümlelerimi. O kadar karaydı ki kalbim beni bile zehirledi düşüncelerim. Inanmak istediğim hayallerime bir gün gerçekleşir umuduyla ama hiç bir yolum yoktu kapılarım kapandığında. Saat beş'i geçiyordu ben uyumaya başladığımda. Gecenin o karanlık soguğunda hayatıma son verirken ben, sigarayı bıraktım. Sanırım Eylüldü.. Derinden yanıyordu yaram. Öyle ki sanki hiç kimse yok gibiydi. Söylenenlere aldırmıyordum. Her dakika sarhoş oluyordum çok değer verdiğim ruhumla. O saatlerden arta kalan şimdiki hastalığım bana.

Söylenmedim hiç , ağzımı bile açmadım. Orda öylece kala kalmıştım. Hamileydi ruhum.Ayrılığımızı doğurmuştu 1-2 güne. Yağan yaz yağmurunun dinmesi gibi çok hızlıydı.Belki sesini duyarım diye telefon rehberini karıştırırken, artık orda olmayan bir ismi arıyordum. Hayatımı sonlandıracağım o dakikalar da hem uzaktım sana hemde kırgın. Binlerce parçaya ayrılmış gibiyiz şimdi. Toz olmuş küçük süs heykelleri gibi. Asla birleşmeyecek iki parçayız seninle. Çünkü ve ne kadar denersek deniyelim zamanı geri döndüremeyiz.

 ŞİMDİ ben son satırlarımı cehennemden yazıyorum. Kalbimden alıntılar yaparak.

 ŞİMDİ ben bu şehiri terk ediyorum, benliğimi alarak..

ŞİMDİ ben söküyorum bu kalbi, çünkü acısını şimdi çekiyorum. O kadar canım yanıyorki sevdiğim adama bile derdimi anlatamıyorum.

ŞİMDİ ben bu gece hayatıma son veriyorum. Sana elveda demek, canımı yakıyor, ağlatıyor.

Elimden sadece eskiyi hatırlamak kalıyor.Hoşçakal, gözyaşlarım senin olsun. Elveda..Sevgilim

Risa'dan Nail'e..
                                                                       9.10.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver