7 Ağustos 2012 Salı

Acemi üşengeç

Hastayım. Yazın nezle olmak ölümden beter :( Sizi eve bağlar halsizlikten ölürsünüz. Dışarı çıkınca da  ölecek gibi terlersiniz. Tylol hot ve A-ferin sayesinde iyileşip gibi olup mala bağladım iki gündür. Sırtıma da nevresimi bağladım superman gibi dolanıyorum evde. 

Ablam doktorların yeni bölümünü izlerken bende bunları yazıyorum. Yazmak sürekli beni kendi içine çeken bir şey. Bana yazacak o kadar şey yaşatan alki arkadaşlarıma çok minnettarım. Normal hayatta olmadığım kadar ciddi olacağım bu blogda. Arada şarkı linkleri vereceğim ki, okurken kendinizi benim yerime koyun. 

Neyse bu kadar yeter sanırsam. Arada gelir böyle günlük yazarım, köşede ki müzük listesini değiştiririm, çekilişler yaparuk birlikte. Hatta şeytanı bile indiririz tahtan birlik olursak..  Kitap tanıtımı benim işim değil ama özellikle buraya eklediğim kitapları okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 

Facebook ve twitter dan bana ulaşabilirsiniz. Sadece uyandığım ve gördüğüm zaman cevap verebiliyorum ki günün 12 saatini uyuyarak geçiren biri olduğum için kızmayın :D 

Haydi selametle..

Buda kendini yabancı hissedenlere.. EMI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver