16 Ağustos 2012 Perşembe

İsim değişikliği.. Bungee Jumping Yapan Zombi

Immortal Light'dan Bungee Jumping yapan zombi 'ye dönüşümün hikayesine tamamen Mark'a borçluyum.

3 yıl olacaktı bu yaz Immortal Light adımı kullanmama. Ama Mark yüzünden ismimi değiştirmek zorunda kaldım yoksa hesabım kilitlenecekti.

Hatta hiç konuşmadığım insanlardan tepkiler aldım.. Ölümsüz Işık sönmüş oldu sonuç itibariyle. O yüzden benim için bir anlamı kalmadı Immortal Light, Immo veya Immoş olmanın.
Kapanan diğer bir sahte hesabım vardı Bungee Jumping yapan Zombi diye. Yurt dışı numaramdan onay kodu istiyor ve bende hattı mı bulamıyorum. O yüzden oda gitti ama o isimde baya kişi tarafından beğenilmişti. O yüzden Çılgın zombi olarak devam etmeyi planlıyorum.
Bundan sonra yazılanlar sansürlüdür. Okumak tamamen kişinin kendi iradesine bağlıdır.

Annenle görüşmem bir mesele var Mark. Az önce ona mail attım bekliyorum. Senin de ağzına sıçayım orospunun evladı. Annen orospu olmadığı halde sen tam bir orospu çocuğusun. Milletin Işığını söndürdün, bir efsane senin yüzünden yok oldu. Yatacak yerin yok mark. Senin o facebook'u kuran ellerini sikeyim. O kodlamaları yapan beynine sıçayım. Her gün 1cm boyun kısalsın.. 1.70 olan sen 170 gün için yok ol git Mark. Umarım yakın zamanda prostat olursun pipin kalkmaz. Senin ben........ ne kadar küfür yazsam rahatlayamam. Sakin değilim. Elim ayağım titriyor beyler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver