16 Ağustos 2012 Perşembe

İlk MİM :D


Ablacığım bana yollamış bu mimi. Cevapları ona göre yazıyorum :D

-Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

- Yapmadığım çılgınlık kalmadı aslında.. Gece eve gelmemeler.. Bir gecede 2 şişe vodka içmek, Trene kaçak binmek falan.. Ama son bir yılımda yine götü başı dağıtırdım herhalde..


-Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Fobim, penceresi kapalı yerde kalmak. Bi nevi klostorofobi gibi birşey. Eğer pencere kapalıysa boğuluyor gibi oluyorum.

Takıntım Anime izlemek herhalde.

-Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Sperm bankasına gidip kendi türümü yeniden kurardım :D Ama bundan önce bütün içkileri ve tütün ürünlerini depolar, bankaya gidip bütün paraları kendi hesabıma alırdım.

-Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ? 

Japonya yada hala şimdi olsaydı Babil'e gitmek isterdim. Neden çünkü bayılıyorum. Perslilerin sarayları ve kıyafetleri çok hoşuma gidiyor. Japonyada aynı şekilde. Hele o kiraz ağaçları yok mu..


-İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?  

Çok kurbağa öptüm ama prens yerine hepsi birer böceğe dönüştü.

-En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ? 

Hava alanına metroyla giderken yere kapaklandığımı hatırlıyorum. Japonlar benden özür dilemişti. Hiç unutmam.

-Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ? 

Anahtarım, Aypod ve tabi ki Sigaram.

-Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ? 

Hiç biri. Kendi hayatımı en iyi ben yazardım herhalde.

-En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?  

Hemen topuklardım tabi. Denek faresi miyim ben ?

-İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?  

Çıpıldanak dolanırdım. Evet yapardım bunu.

-Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler? 

Ya ACR- Online oynar kafama göre adam keserim yada yazı yazarım. Yada Gintama izlerim.

Kime göndersem bilemedim şimdi. En iyisi, Kırmızı Balık 'a yollayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver