1 Eylül 2012 Cumartesi

Acemi Üşengeç 4



“Melek gibi olduğumu söyledi. Söylesene Light meleklerde yalnız kalır mı ?”


Çok eskilerden kalmış bir hikaye. Beynimin en ücra köşesinde sıkışmış ve yazılmayı bekliyor. O kadar mükemmel ki nasıl anlatacağımı betimleyeceğimi bilmiyorum. Rüyalarım da donuma işettiren bir general. Sadece iskeletten oluşuyor ve üstünde askeri palto ve general şapkası var. Eski okulumun kapısında bekliyor ve sigara içiyor. Nasıl biri bilmiyorum sadece beni öldürmeye çalışıyordu. Kesinlikle bir sebebi olmalıydı beni öldürmesi için. 

Aklımın en korkunç karakteri. Süper yetenekleri olmadan yeterince öldürücü ve ürkütücü. Ölüler konuşamaz bu yüzden ona hiçbir şey soramazdım. 

Acaba bana kızgın mı onu hiç kimseyle paylaşmadığım için? Kimselere anlatmadığım için? Rüyanın içinde rüya mı gördüm acaba onu iki kere hatırlıyorum. 

Ona geçmiş yazamıyorum. Ona ad veremiyorum. Ne kadar düşünsem de yakıştıramıyorum. 


Negativ. Bu bir değil. Bir dünya. Paralel evrenin amına koyduğumun kanıtı. Bir hastane var. Burada ki doktorlar hastaları yaşatmaya değil öldürmeye çalışıyor. Diğer tarafında bir hastanesi ve hastalarını kaybettiklerinde yaşadıklarını hiç düşündünüz mü ?






The godfather 1 ve 2 yüzünden bayadır yazamıyorum. Hele en son en az 2 - 3 görev geçip oyunun kaydetmeden takılıp kapanması yüzünden sinir oldum. Hırs yaptım geçeceğim o bölümleri. İzmire gidiyorum genşler.. Yandaki twitter ve façebook butonlarından bana ulaşabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver