11 Şubat 2013 Pazartesi

Vampirleri SEVMİYORUM!




Herkesin hayal ettiği bu değil midir? Hepimiz (ben dahil) vampirle ilgili film yada kitaplara ilgi duymuşuzdur bir zamanlar. Ölümsüzlük, yaralanmayan vücut, kilometreleri görebilen gözler ve uçup kaçma vs. Ama gerçekler acıdır ve gerçeğe döndüğümüzde gördüğümüz tek şey şudur;







Vampirlerin tuvalette doğanı.

Bir grup insanın bu saçma fanteziye nasıl kapıldığını anlayamıyorum. Kitaplar yazılıyor, filmler çekiliyor,  yani baya para dönüyor bu işin içinde. En son eskiden yazdıklarıma bir göz geçirdim ve cidden kendimden utandım neden biliyor musunuz? Çünkü lanet olası vampir hikayesiydi. Vampirex adlı dünyada, Waxe adındaki bir anakarakterin başından geçenleri anlatıyordu. Sonra sürülüp dünyaya gidiyordu.. Gerçekten hangi biriniz sevgilinizin parlayan bakışları olmasını veya dokunduğunuzda atmayan bir kalple karşılaşmak ister ki? Edward, Damon, Stefan, Lestat ve daha fazlasını bir kenara bırakın, gerçekle yüzleşin;



(Bu arada eski filmleri seviyorum adamlar gerçekçi bi kere.)

Bunu görünce aşık mı olursun yoksa bildiğin tüm duaları okur musun? Ben götüme vura vura ardıma bakmadan kaçarım. (Hiç dua bilmiyorum o yüzden.)



Adamların hayalini kurduğu şeye bak. Şimdi bunu edwardla karşılaştıralım.
Sivri Diş ; Yes                                                                                    
Kan Emicilik; Hat safhada*                                                               
Beyaz Ten; Olraayt                                                                   
Süper güçler; Evet                                                                           
Gözlerde ve kulaklarda hassasiyet ; Tam üstüne bastın.            
Soğukluk; Deforme olmuş vücut.                                                   
                                                                                                         
Ama Edoo hayvan kanı emiyo yhaaaaa.. s..s.s.sss. 
Ondan önce napıyordu? Ha? Napıyordu? Vampire Knight kadar modern değildiler hap atınca su kana dönüşmüyordu. 

Peki şimdii elimizden hiç bişey gelmedi. Karşımızda bizi öldürmek isteyen vampir sevgilimiz var. Uçup kaçamıyor nede osmanlı tokadı atabiliyoruz. Önümüzde tıslayıp duruyor. O kadar anime seyredip oyun oynayınca haliyle bilgelik oluyor biraz. Düşmana karşı düşman veya kana kan dişe diş. Elimizde yapacak tek var en büyük düşmanlarını ortaya çıkartmak.

1.Seçenek Zombiler ; onlarda yarı ölü olduklarından sadece zaman kazandıracaktır.








2.Seçeneğimiz ise Profesör Lupin 

Kurt adamların sadık olduğunu söylemiş miydim? Eğer ikisinden birini seçecekseniz o zaman orda öldünüz üzgünüm neyse ki tanıdık imam var.
Hayır! Bu seksi ve durdulamaz şeylerin zayıf noktası nedir biliyor musunuz?



Sarımsak.

Köşedeki manavdan tanesi 30 kuruşa alabilirsiniz..


Özet olarak buradan okuyabileceğiniz gibi bir çok saçmalık mevcut. Sevdiğim tek kan emiciler yarasalardır. Ben vampirleri sevmiyorum onlar hakkında kitap okuyan insanları garip buluyorum merak etmeyin yakında üşengeçlikten kurtulursam kitabımı bitireceğim o zaman da vampirsiz dünyanın daha güzel olduğuna inacaksınız.
He bide son olarak ;  WhatsApp'ı desteklenmeyen bir cihaza indirmeye çalışıyorsanız, cihazınız desteklenmediğini söyleyen bir mesaj alırsınız ve WhatsApp'ı indiremezsiniz. Şu an için tabletlere, bilgisayarlara veya yalnızca Wi-Fi kullanan cihazlara destek sağlamıyoruz ve yakın gelecekte bunu yapmayı planlamıyoruz. 
Bunu yazan WhatApp ekibinin amına koyayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver