11 Şubat 2013 Pazartesi

2013 Kitaplığı ( Sonradan Eklenenler)


Delilik nedir biliyor musunuz? Gittiğiniz her kitapçıdan kitap almaktır. İşte benim deliliğimde bu. Soldan sağa;
1.Boş Oda
2.Asi 2
3. Asi 1 
4. Psikiyatrist
5.Zebani
6. Kokoloji 2
7.Tecavüz
8.Mutfak
9.BABA
10. Piraye ( benim değil)
11. Greg'in günlüğü
12.Buz gibi Soğuk
13. Sisle gelen yolcu ( Bu fotoğrafta neden yok? Arkadaşıma verdiğim kitap geri gelmedi :/)

Kendine ait kütüphanenin varlığı kadar rahatlatıcı birşey yok. Okumak istediğim çok fazla kitap var ve ben sırasıyla 4, 12 ve 13 numarayı okudum inanın bana 13 numara dışında beklenen kadar iyi kitap değil ikisi. İleride kitap eleştirmeni olmayı düşünüyorum.( Nasıl olacaksa)


Sonradan Eklenenler :3


1) Buz ve Ateşin Şarkısı 2 (1.kısım)
2)Buz ve Ateşin Şarkısı  2 (2.kısım)
3.Buz ve Ateşin Şarkısı 3 (1.kısım)
4.Buz ve Ateşin Şarkısı 3 (2.kısım)
5)Buz ve Ateşin Şarkısı 4 (1.kısım)
6) Grinin Elli Tonu
7) Özgürlüğün Elli Tonu
8)Karanlığın Elli tonu
9) Sisle Gelen Yolcu







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver