11 Temmuz 2013 Perşembe

Mimlendim! #Ben Kimim Doktor!

Selaaaaaaaaaaaaaam ( Bunu her sabah yüksek sesle söylerim ) Şuan Yurtdışındayım ve inanılmaz soğuk. İzmirde olduğum günleri özlüyorum ( Aslında özlemiyorum terden uyuyamazdım) Oje delisi ablacık sağolsun mimlendim. :/


Ben kimim?

Deniz Karaman efendim. Sadece arkadaşlarım bana Tunnis der. 18 yaşındayım. 4 yıl boyunca orta okulu yurt dışında bitirdikten sonra İzmirde okumaya başladım. Bu senede İstanbulda yeni maceralara başlayacağım. 


Blogumun adı nereden geliyor?

Bu biraz karışık aslında. Şöyle açıklayayım; Herkesin unutmak istediği ve unutulduktan sonra küfür eden kişilikten geliyor. Bungee Jumping Yapan Zombi; ise Plants vs Zombie oyununda ki Zombilerden biri. 


Blog açmaya nasıl karar verdim?

Ablanın zoruyla. Aslında hep açmak istedim ama utanmıştım yazdıklarımı paylaşmaya. Şimdi ise herkese göstermeye can atıyorum.. ( Tabi ki yazdıklarımı)

Neden kitap blogu?

Çünkü AŞIĞIM. DELİYİM. Erkeklerin araba sevdasıyla yarışır benim kitap manyaklığım.

Kişiliğim

En zor kısım. Ben kendimi hep yarı Rus olarak tanıtıyorum insanlara. Çünkü her zaman party yapmaya hazır, bütün durumlarda gülmeyi başaran biriyim. %50 üşengecim ama  tembelleşmediğim zamanda en ufak leke görsem zemini aşındıracak kadar titizliğim tutar. Komik biriyim galiba çünkü çevremdeki herkes gülmeye başlıyor ben konuşunca. Prof Gamer'im. Şuan Dota 2 öğreniyorum. Daha fazla bende tanımıyorum kendimi ama emin olun kendimi zor duruma düşürmeyecek kadar düşünüyorum.


Hoşlandıklarım

Kitaplar, Oyunlar, Sert Kahve, Cuma günleri, Anime seyretmek.. Çılgın ve komik insanlar.

Hoşlanmadıklarım

Çok bilmiş ve Ukala insanlar. Polisler.


En çok sevdiğim kitabım

Hepsi.


Çantamda olmazsa olmazım

Cüzdan, Sigara, Anahtarlık, Telefon, Kulaklık ve gözlüklerim.


En son okuduğum kitap

Çavdar Tarlasında çocuklar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver